آشنایی با دکوراسیون داخلی آشپزخانه

داشتن دکوراسیون داخلی مدرن و طراحی داخلی منحصر به فرد برای چیدمان و دیزاین آشپزخانه و خانه اهمیت بسیار زیادی دارد. داشتن یک خانه ی زیبا با دکوراسیون منحصر به فرد آرزوی هر شخصی است. دکوراسیون داخلی و معماری دکوراسیون از نمای ساختمان شروع می شود و به قلب ساختمان یعنی آشپزخانه ها نفوذ می کند. امروزه دکوراسیون داخلی آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دکوراسیون می تواند شامل کابینت ها و حتی کمد دیواری خانه باشد. بله درست شنیدید هیچگاه از کمد دیواری ها غافل نشوید. مانور زیادی را می توان بر روی کمد دیواری ها داشت.

همچنین طراحی های کلاسیک بسیار زیبایی را می توانید در دکوراسیون آشپزخانه خود داشته باشید. اگر بخواهیم چند مورد از پر طرفدارترین موارد در دکوراسیون داخلی را برای شما بگوییم عبارتند از: جزیره آشپزخانه، کابینت ام دی اف، کابینت ممبران و … که معمولا دکوراسیون داخلی آشپزخانه را با روش های مدرنی همچون 3dmax طراحی می شود. مجموعه ام دی اف پلن می توانید در این زمینه به شما کمک کند. برای مشاهده نمونه کارهای طراحی آشپزخانه از این صفحه دیدن کنید.

دکوراسیون داخلی

هزینه دکوراسیون و چیدمان داخلی چقدر است؟

هزینه های دکوراسیون با یکدیگر متفاوت است. اما عواملی همچون قیمت ورق های ام دی اف استفاده شده در کابینت ها سایز و متراژ کابینت ها و همچنین فردی که به خانه شما برای طراحی 3dmax می آید بستگی دارد. اما این موارد تنها بخشی از مواردی است که در طراحی داخلی و هزینه هایی که برای طراحی داخلی لحاظ می شود موثر است. قیمت مصالحی که برای دکوراسیون شما هزینه می شود. مانند شیر آلاتی که برای جزیره آشپزخانه انجام می شود همگی در قیمت نهایی دکوراسیون داخلی ساختمان تاثیر گذار می باشند. اما به یاد داشته باشید که شما یک بار هزینه می کنید. با یک بار هزینه همیشه از زیبایی خانه خود لذت می برید.

نکات قابل تامل در طراحی دکوراسیون آشپزخانه

علاوه بر مواردی که در راهنمای طراحی کابینت مطرح شد نکاتی نیز در طراحی فضای داخلی آشپزخانه وجود دارد که رعایت آنها آشپزخانه ای زیبا و کارآمد را برای شما ایجاد میکند. در ادامه مقاله این موارد را باهم بررسی می کنیم:

1- طراحی سقف

به طراحی سقف آشپزخانه به عنوان دیوار ششم اهمیت دهید. این کار زیبایی آشپزخانه را چند برابر میکند. استفاده از سقف کاذب کناف رایج ترین مدل دیزاین سقف آشپزخانه است.

البته در طراحی سقف باید توجه داشته باشید که طرح سقف با دکور آشپزخانه همخوانی داشته باشد.

در انتخاب رنگ سقف خلاقیت داشته باشید. اگر محیط آشپزخانه شما بزرگ است می توانید از رنگهای تیره استفاده کنید. اگر آشپزخانه شما کوچک است برای سقف از رنگهای روشن استفاده کنید.

در مقاله راه های خلاقانه برای سبک سازی سقف آشپزخانه موارد دیگری در رابطه با سقف آشپزخانه مطرح شده است.

2- طراحی دیوارهای آشپزخانه

از دیوارهای خالی برای ایجاد تنوع در طراحی های خود استفاده کنید. می توانید از شلف و قفسه های باز برای طراحی دیوارها بهره ببرید. یا دیوار را به شکل یک گالری هنری در بیاورید. می توانید دیوار خود را با رنگ های تخته سیاه که دیوار را تبدیل به یک تخته گچی می کنند، شخصی کنید. همچنین با بکار بردن رنگها ،جلوه ویژه ای به آشپزخانه خود ببخشید.

3- نور در طراحی داخلی آشپزخانه

با توجه به اینکه خانواده های ایرانی بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذرانند؛ نور در فضای آشپزخانه اهمیت ویژه ای پیدا می کند. تا جایی که امکان دارد سعی کنید از نور طبیعی در فضای آشپزخانه استفاده کنید. اگر آشپزخانه شما پنجره ندارد، با یک نورپردازی مناسب زیبایی را به آشپزخانه خود هدیه دهید. انتخاب درست لامپ ها تاثیر بسزایی در زیبایی و روشنایی فضای آشپزخانه دارد. اگر از سقف کاذب در دیزاین سقف استفاده می کنید برای جذاب شدن آن می توانید از نورپردازی مخفی و آشکار بهره ببرید.

در صورتی که این نوشته را پسندیدید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Pinterest
WhatsApp
Telegram
Email
Print

آخرین نوشته ها

آخرین نمونه کارها

لیست قیمتهای طراحی

تعرفه طراحی داخلی

آشپزخانه مدرن

480,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

آشپزخانه کلاسیک

680,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

کمد و دکور مدرن

380,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

کمد و دکور کلاسیک

480,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

سایر طراحی ها

بر اساس متراژ براورد می شود.

ثبت سفارش طراحی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه plannerce و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت سفارش

ثبت سفارش طراحی​

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه MDFPLAN و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید: