از 11 اشتباه در بازسازی آشپزخانه جلوگیری کنید:

اشتباهات بازسازی آشپزخانه

اگرچه بازسازی آشپزخانه هزینه قابل توجهی برای صاحبان خانه ها دارد،اما بازسازی آشپزخانه شما سرمایه ای است که می تواند سالها برای شما دوام بیاورد و حتی ممکن است ارزش کلی خانه شما را افزایش دهد. بنابراین ، چند نکته وجود دارد که باید  قبل از شروع به کار بازسازی خود به خاطر داشته باشید – و همچنین تعدادی از اشتباهات رایج که باید از آنها اجتناب کنید.

 رعایت این 11مورد به شما کمک می کند که وقت ، تلاش و پول خود را کاملاً ارزشمند کنید.

برای افراد مبتدی ، مطابق برنامه ریزی آشپزخانه خود اقدام کنید. منظور ما از این کار ، مدتی است که به بررسی نیازهای خانواده و سبک زندگی خود می پردازید. این به شما کمک می کند تا همه بتوانند از فضا بیشترین بهره را ببرند. از خود بپرسید که هر چند وقت یکبار آشپزی می کنید ، می خواهید در چه وسایلی وقت اضافی (و پول) برای سرمایه گذاری اختصاص دهید و چه میزان ذخیره را ضروری می دانید. شاید آشپزخانه فضای اصلی خانواده شما برای معاشرت و سرگرمی باشد و حتی گاهی اوقات به عنوان منطقه تکالیف بعد از مدرسه نیز دو برابر می شود. در این حالت ، ممکن است بخواهید بیشتر به انتخاب صندلی و فضای پیشخوان خود توجه کنید ، یا شاید مناطق خاصی را برای بیش از یک هدف اختصاص دهید.

اگر کمبود فضای ذخیره سازی برای شما مشکلی ایجاد کرده است ، به مکان هایی مراجعه کنید که می توانند فضای ذخیره سازی را گسترش داده و به حداکثر برسانند. همه این فاکتورها مواردی است که باید هنگام انتخاب ویژگی های جدید و برنامه ریزی برای طراحی کلی آشپزخانه خود به خاطر بسپارید.

هنگامی که به پاسخ این سوالات فکر کردید ، آماده اید که با رنو آشپزخانه خود مقابله کنید! برای کمک به حرکت هر چه بهتر و روان تر کارها و جلوگیری از برخی اشتباهات معمول در بازسازی آشپزخانه ، به ادامه مطلب بروید.

1_ تنهایی اقدام کردن

حتی اگر از نوع DIY هستید ، قبل از شروع پروژه حتما با یک متخصص طراحی آشپزخانه مشورت کنید. یک فرد متخصص می تواند به شما کمک کند تا برنامه بازسازی شما را دقیق تنظیم کند ، نکات و توصیه هایی را ارائه دهد ، و حتی ممکن است برخی از ایده هایی را که قبلاً در نظر نگرفته بودید ، پیشنهاد دهد.

2_ نادیده گرفتن جزئیات ذخیره سازی

بیشتر ایده های ذخیره سازی انبار را دریافت کنید

از موارد اضافی و ذخیره سازی به ظاهر کوچک ، مانند تقسیم کننده های کشوی اضافی ، یا گسترش کابینت ها اجتناب کنید. این جزئیات نه تنها باعث افزایش کارایی ذخیره سازی آشپزخانه شما می شود ، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود زیرا افزودن آن تا انتهای مسیر بازسازی هزینه بر است.

3_ فراموش کردن فضای گردش کار

هنگام برنامه ریزی برای بازسازی ، شلوغ ترین مناطق آشپزخانه خود را به یاد داشته باشید: سینک ظرفشویی ، اجاق گاز و یخچال. اطمینان حاصل کنید که این مناطق و وسایل در مکانی کارآمد و مرتبط با یکدیگر قرار دارند. بسیاری از طراحان از این به عنوان “مثلث کار” آشپزخانه یاد می کنند.

4_جمع کردن فضای کانتر

فضای پیشخوان یکی از مهمترین عناصر آشپزخانه شماست ، بنابراین به کمتر اکتفا نکنید! فضای کار پیشخوان خود را با استفاده از نرده های تزئینی یا تکیه گاه های قفسه ای گسترش دهید تا فضای بیشتری برای پیشخوان شما ایجاد کند.

5_ محافظت نکردن از فضاهای اطراف

در حین تکمیل بازسازی ، از اتاقها و سطوح دیگر در برابر قطره های رنگ و آوار محافظت کنید. این به شما در صرفه جویی در زمان تمیز کردن پس از اتمام کار کمک می کند. خودتان با استفاده از ورق های پلاستیکی ، تیرهای فنر دار و زیپ چسب ایجاد کنید.

6_فراموش کردن بودجه خود

بودجه یک قسمت اساسی در بازسازی شما است. تصمیم بگیرید که مهمترین ویژگی های آشپزخانه شما چیست و امور مالی خود را بر این اساس اختصاص دهید. به خاطر داشته باشید که کابینت آشپزخانه معمولاً حدود یک سوم بودجه معمولی بازسازی را اشغال می کند.

7_ انتخاب لوازم آخر

اگر به آشپزخانه خود تغییر شکل کامل می دهید ، از انتخاب لوازم آخر خودداری کنید. انتخاب کابینت و میزهای مناسب برای قرار دادن لوازم خانگی ، مانند یخچال و ماشین ظرفشویی ، بسیار ساده تر خواهد بود تا برعکس.

8_غفلت از پشت صحنه شما

پشت صنحنه یکی از اصلی ترین کانون های آشپزخانه شما است ، با استفاده از سایه های مختلف با رنگ بازی کنید تا ظاهری کاملا پیچیده به آشپزخانه شما بدهد .

9_فضای کم استفاده

از مکانهای استفاده نشده در آشپزخانه خود استفاده کنید. پاخور که در زیر درهای کابینت واقع شده است ، محلی خلاقانه برای ذخیره وسایلی است که روزانه استفاده نمی شوند ، مانند ظروف سرویس ، ملافه ها ، یا نردبان پله های یدکی. به حداکثر رساندن نقشه طبقه آشپزخانه برای یافتن فرصت های ذخیره سازی اضافی نیز به شما کمک می کند تا میزهای آشپزخانه شما از شلوغی و آشفتگی خلاص شوند.

10_ عدم تبدیل قطعات سنتی به مدرن

هنگام طراحی آشپزخانه جدید خود ، روش های خلاقانه ای را برای تبدیل قطعات سنتی ، مانند کابینت ها ، به چیزی کاربردی و منحصر به فرد در نظر بگیرید.

11_ فراموش کردن تصویر بزرگ

هنگامی که در حال برنامه ریزی برای بازسازی آشپزخانه خود هستید ، به یاد داشته باشید که هر عنصری از جمله رنگ دیوار ، رنگ کابینت ، کفپوش و سخت افزار و نحوه اتصال همه آن را در نظر داشته باشید.

از دیگر قسمتهای یک منزل مسکونی که بازسازی آن می تواند فضای خانه را دلنشین کند، سرویس بهداشتی است. ما در مقاله بازسازی سرویس بهداشتی به شما نشان خواهیم داد که چگونه برای بازسازی سرویس بهداشتی یک برنامه ایجاد کنید.

در صورتی که این نوشته را پسندیدید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Pinterest
WhatsApp
Telegram
Email
Print

آخرین نوشته ها

آخرین نمونه کارها

لیست قیمتهای طراحی

تعرفه طراحی داخلی

آشپزخانه مدرن

480,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

آشپزخانه کلاسیک

680,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

کمد و دکور مدرن

380,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

کمد و دکور کلاسیک

480,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

سایر طراحی ها

بر اساس متراژ براورد می شود.

ثبت سفارش طراحی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه plannerce و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت سفارش

ثبت سفارش طراحی​

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه MDFPLAN و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید: