راهنمای طراحی جزیره آشپزخانه

طراحی و ساخت جزیره یکی از زیباترین موارد در دکوراسیون داخلی و دیزاین آشپزخانه می باشد. می توان گفت بعد از ساخت کابینت آشپزخانه به خصوص کابینت ام دی اف و همچنین کمد دیواری یکی از مهمترین گزینه ها در طراحی داخلی و نمای ساختمان همین جزیره آشپزخانه است. جزیره در زیبایی آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی دارد. در صورتی که شما نیز به دنبال یک معماری و چیدمان مدرن می باشید به شما پیشنهاد می کنم حتما از طراح خود درخواست کنید که در طراحی های 3dmax خود و در چیدمانی که استفاده کرده است حتما از جزیره استفاده کند. ساخت جزیره یک طرح کلاسیک و در عین حال مدرن و جذاب را به شما ارائه می دهد. شما حتی می توانید کابینت های خود را نیز در جزیره آشپزخانه طراحی کنید. همه چیز باز می گردد به سلیقه شما و نظر طراح شما که کدام دکوراسیون برای شما مناسب تر است.

طراحی و ساخت جزیره یکی از زیباترین موارد در دکوراسیون داخلی

قیمت طراحی و ساخت جزیره آشپزخانه چقدر است؟

جزیره یکی از جدید ترین و مدرن ترین مواردی است که در اکثر خانه ها به چشم می خورد. شما نیز می توانید جزیره خاص و منحصر به فرد خود را داشته باشید. اما خوب است بدانید که هزینه ای که برای ساخت جزیره انجام می شود رابطه مستقیمی به مصالحی که استفاده می کنید و طرحی که برنامه ریزی کرده اید دارد. به عنوان مثال قیمت ورق های ام دی اف که برای طراحی استفاده می شود. یا هزینه ای که برای طراحی به طراح می پردازید. بسیاری موارد دیگر که در هزینه ساخت جزیره موثر است. به یاد داشته باشید که قیمت مصالح ساختمانی به نرخ روز و به قیمت دلار محاسبه و اعلام می شود. بنابراین پیش از هر اقدامی قیمت ساخت جزیره مد نظرتان را از طراحی که استخدام کرده اید بپرسید. سپس اقدامات لازم را انجام دهید

در مقاله 10جزیره آشپزخانه منحصر به فرد برای ایده گرفتن 10 نمونه از طراحی های ویژه جزیره در سال 2021 معرفی شده اند مطالعه این مقاله را به شما توصیه می کنم.

در صورتی که این نوشته را پسندیدید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Pinterest
WhatsApp
Telegram
Email
Print

آخرین نوشته ها

آخرین نمونه کارها

لیست قیمتهای طراحی

تعرفه طراحی داخلی

آشپزخانه مدرن

480,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

آشپزخانه کلاسیک

680,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

کمد و دکور مدرن

380,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

کمد و دکور کلاسیک

480,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

سایر طراحی ها

بر اساس متراژ براورد می شود.

ثبت سفارش طراحی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه plannerce و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت سفارش

ثبت سفارش طراحی​

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه MDFPLAN و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید: