راه های خلاقانه برای سبک سازی سقف آشپزخانه

باید سقف های آشپزخانه را با تیرهای چوبی امتحان کنید. تیرها کمک ساختاری ارائه می دهند ، بنابراین ممکن است ناامید شوید که اگر می خواهید سقف را دوباره طراحی کنید ، نمی توان آنها را از بین برد. ما فکر می کنیم که این تیرها می توانند یک نعمت باشند ، زیرا آنها جزئیات معماری یکپارچه ای هستند که ممکن است برای ایجاد سقف های غیر معمول آشپزخانه استفاده شود. شما می توانید با افزودن تیرهای جدید به تیرهای فعلی ، مقاطع مربعی ایجاد کنید. اگر یک خانه با نقشه طبقه باز داشته باشید ، می توانید با استفاده از این شکل خاص ، آشپزخانه را به منطقه بعدی خانه متصل کنید و در کل سقف یکسان باشد یا حتی از آن برای طبقه بندی آشپزخانه ، بیشترین استفاده را ببرید. هنگام استفاده از تیرها ، ممکن است مجبور شوید پیکربندی مجدد کابینت آشپزخانه خود را انجام دهید  – اما برای هر چالش ، طراحی یک استراتژی ابتکاری وجود دارد .

بعد ، می توانید سقف آشپزخانه با نورگیر داشته باشید. نورگیرهای سقفی یک روش باورنکردنی برای بدست آوردن نور طبیعی بیشتری در خانه شما هستند و دارای علاقه بصری هستند. در نورگیرها نیز آزادی زیادی وجود دارد – شما می توانید آنها را به گونه ای بسازید که در فضای اتاق قرار گیرند یا حتی در یک منطقه واحد متمرکز شوند ، به طور مستقیم و در زوایای مختلف قرار بگیرند. نورگیرها بهمراه دیواره ای از پنجره ها با هم مخلوط می شوند تا دید دو برابر داشته باشند. این ناحیه سقف گسترده را می شکند ، علاقه ایجاد می کند و نور زیادی را تأمین می کند. این ظاهر کاملاً خاص یکی از پیشنهادات سقف آشپزخانه کوچک است که ما ترجیح می دهیم.

سقف نورگیر

یکی دیگر از ایده های سقف آشپزخانه ی ما:

آشپزخانه دارای یک نورگیر بزرگ است که قسمت بزرگی از آشپزخانه را شامل می شود. این ظاهر ساده اجازه می دهد تا نور بدون وقفه به داخل بتابد. کابینت ها ممکن است به اندازه سقف باشند ، اما در عوض ، طراحان تصمیم گرفتند از پنجره های رویه استفاده کنند تا نور بیشتری تأمین شود.

پنجره نورگیر

سقف های مخصوص آشپزخانه بی نظیر هستند و دقیقاً به همین دلیل است که آنها را بسیار دوست داریم. هنگامی که به فکر بازسازی آشپزخانه هستید ، این فرصت را نادیده نگیرید تا از این طراحی سقف لذت ببرید یا میهمانان خود را تشویق کنید به سمت بالا نگاه کرده و سقف شما را تحسین کنند.

سقف آشپزخانه

طراحی اختصاصی سقف آشپزخانه به عنوان یکی از ترندهای آشپزخانه در سال 2021 شناخته شده است . برای آشنایی بیشتر با ترندها مقاله ترندهای برتر سال 2021 را مطالعه کنید.

در صورتی که این نوشته را پسندیدید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Pinterest
WhatsApp
Telegram
Email
Print

آخرین نوشته ها

آخرین نمونه کارها

لیست قیمتهای طراحی

تعرفه طراحی داخلی

آشپزخانه مدرن

480,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

آشپزخانه کلاسیک

680,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

کمد و دکور مدرن

380,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

کمد و دکور کلاسیک

480,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

سایر طراحی ها

بر اساس متراژ براورد می شود.

ثبت سفارش طراحی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه plannerce و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت سفارش

ثبت سفارش طراحی​

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه MDFPLAN و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید: