طراحی فضای ذخیره سازی آشپزخانه

این 4 راهکار برای طراحی فضاهای ذخیره سازی آشپزخانه نشان می دهد که می توانید بعد از ساخت کابینت آشپزخانه ، ظرفیت ذخیره سازی کابینت خود را بدون افزایش اندازه آشپزخانه یا تعویض کابینت ، افزایش دهید. این راهکارهای ذخیره سازی کابینت آشپزخانه، فضای بیشتری در کابینت های شما ایجاد می کند. با باز کردن گوشه ها و قسمت های سخت کابینت ، می توانید فضای ذخیره سازی مخفی را در آشپزخانه خود باز کنید. این امکان فراهم می شود که  فضای بیشتری از کابینت های عمیق و کابینت های گوشه ای استفاده کنید  و ویژگی های جدید همه کاره را به کابینت های قدیمی اضافه کنید.

پیدا کردن فضای ذخیره سازی آشپزخانه

این چهار راهکار نگهداری کابینت آشپزخانه، به شما کمک می کند آشپزخانه خود را مرتب نگه دارید.

احتمال این وجود دارد که آشپزخانه شما فضای ذخیره سازی زیادی دارد، فقط قسمت بزرگی از آن در گوشه ها و قسمت های سخت کابینت پنهان شده است. کابینت های عمیق و کابینت های گوشه ای مشکلات خاصی را ایجاد می کنند.

ما قصد داریم چهار راهکار طراحی فضای ذخیره سازی کابینت آشپزخانه را به شما نشان دهیم که فضای ذخیره سازی بیشتری ایجاد می کند و فضای کابینت موجود را قابل دسترسی تر می کند. هر پروژه با استفاده از الوار ، تخته سه لا ، سخت افزار ، L قالب گیری ، چسب و پیچ ساخته شده است. برای افزایش سرعت و دقت ، ما به شما توصیه می کنیم از اره برقی استفاده کنید. ما با ساده ترین پروژه شروع می کنیم و با سخت ترین کار به پایان می رسیم ، بنابراین اگر مبتدی هستید ، می توانید مهارت و اعتماد به نفس خود را در حین انجام کار افزایش دهید.

از آنجا که بسیاری از دهانه های کابینت از نظر ارتفاع و عرض با هم متفاوت هستند ، ما بیشتر بر روی مراحل اساسی و “اندازه گیری های کلیدی” تمرکز خواهیم کرد تا ابعاد دقیق.

برخی از این راهکارها  به درهای کابینت یا قاب ها نصب می شوند. اطمینان حاصل کنید که کابینت ها ، درها و لولاها از فرم خوبی برخوردار هستند و پروژه های تمام شده خود را با قوطی های سنگین و اشیا دیگر بیش از اندازه پر نکنید.

ایده ذخیره سازی کابینت آشپزخانه: جا ادویه ای و کابینت در ظروف

فضای ذخیره سازی آشپزخانه
قفسه ادویه جات

راهکار اول : قفسه ادویه جات

قفسه ادویه را به یک کابینت بالایی اضافه کنید.
این قفسه های ساده به شما کمک می کند تا آن دسته از گروه های پر هرج و مرج بطری ادویه و در ظرف را به ردیف های منظم تبدیل کنید.
ما به شما نشان می دهیم که چگونه فقط قفسه ادویه جات را بسازید.

قفسه در، از همان مراحل استفاده می کند اما بدون قفسه . هر کابینت ادویه جات می تواند 20 تا 30 بطری و هر قفسه در، دو تا شش طبقه ( بسته به قد و عرض درهای کابینت شما) در آن قرار دارد. قبل از ساختن ، بطری ها و جا ادویه خود را اندازه بگیرید تا فاصله قفسه ها و رول و پلاک های شما مشخص شود. در اینجا سایر اندازه گیری ها و پاکسازی های اصلی وجود دارد که باید تحت نظر باشید:

عمق قفسه موجود

اگر قفسه های کابینت موجود عمق کامل دارند ، آنها را حدود 2 سانتی متر باریک کنید تا هر قفسه درب دار را در خود جای دهید. قفسه هایی که به طور دائمی در شیارهای دو طرف کابینت چسبانده شده اند ، باید برداشته شوند ، با اره مدور یا اره رومیزی در قسمت پشتی برش داده شوند ، سپس تعویض شوند. ممکن است لازم باشد براکت ها را حرکت دهید یا سوراخ هایی اضافه کنید تا قفسه های باریک را دوباره نصب کنید.

عمق و موقعیت رول ادویه جات

اطمینان حاصل کنید که هنگام چرخش، در قفسه جدید به قاب کابینت برخورد نخواهد کرد. استیل های عمودی گسترده فضای کافی برای ما فراهم کرده است. اگر درهای شما از چوب جامد یا ورقه است ، تکه های چوبی را به همان عمق قفسه ادویه (2-1 / 2 سانتی متر عمق مورد استفاده ما) نگه دارید و در را بچرخانید. آن را از لبه در دور کنید تا جایی که دیگر با قاب کابینت تماس پیدا نکند ، سپس در را علامت گذاری کنید. با این کار عرض کلی قفسه ادویه شما مشخص می شود.

ما از چوب کاج هم برای ادویه جات و هم برای قفسه درها استفاده کردیم. اگر از چوب سخت تری مانند افرا یا بلوط استفاده می کنید ، قطعات را در موقعیت قرار دهید ، سپس سوراخ ها را از طریق قطعات جانبی و در انتهای قفسه سوراخ کنید. این از شکافتن جلوگیری کرده و میخکوب را راحت می کند. قفسه های خود را یک به یک نصب کنید تا در حین کار مجبور نباشید چندین قطعه را متعادل کرده و باز کنید. همیشه روی یک سطح صاف و جامد میخ بزنید.

فضای ذخیره سازی آشپزخانه
قفسه های جا ادویه

ایده ذخیره سازی کابینت آشپزخانه: برای قفسه کتاب آشپزی

قفسه کتاب آشپزی

راهکار دوم : چرخش پایین لولا برای یک قفسه کتاب آشپزی


برای قفسه کتاب آشپزی از لولاهای متحرک استفاده کنید .قفسه های چرخشی زیر کابینت ها جمع می شوند و فضایی را اشغال نمی کنند.
هنگامی که فضای پیشخوان کوچک و شلوغ باشد ، این قفسه چرخان باعث می شود تا کتاب آشپزی شما بالا و پایین برود. براکت های مخصوص فنر دار، به شما این امکان را می دهند که در صورت نیاز کتاب آشپزی خود را به سمت پایین بچرخانید ، پس از پایان کار آن را جمع کنید .
پلت فرم کتاب آشپزی ما زیر یک کابینت قرار دارد. اما می توانید سکوی خود را بزرگتر کنید تا کتابهای بزرگتری را در خود جای دهد ، سپس آن را زیر دو کابینت سوار کنید. با کمی خلاقیت ، می توانید از همین سخت افزار برای ایجاد یک پایه چاقوی چرخان یا قفسه ادویه نیز استفاده کنید.

فضای ذخیره سازی آشپزخانه
قفسه کتاب آشپزی

ایده ذخیره سازی کابینت آشپزخانه: قفسه های کشویی و تاب دار گوشه کور

کابینت گوشه

راهکار سوم: راه حل های گوشه کور

با قفسه های کشویی ، به فضاهای گوشه مرده دسترسی پیدا کنید.
کابینت های گوشه کور – آنهایی که صورت خالی دارند و اجازه می دهند کابینت دیگری به داخل آن بچسبد –و برای نگهداری وسایلی که زیاد کاربرد ندارد استفاده شود، اما دیدن و دسترسی به آنها تقریباً غیرممکن است. این جفت لوازم جانبی به این فضای مخفی پایان می دهد. قفسه لولایی از مسیر خارج شده و قفسه کشویی به سمت جلو می لغزد تا بتوانید به مواد غذایی که در قسمت پشتی ذخیره شده دسترسی پیدا کنید. برای دسترسی بیشتر کابینت های پایه می توانید از همان سخت افزار و تکنیک ها استفاده کنید.

ایده ذخیره سازی کابینت آشپزخانه: کابینت رول

کابینت رول

راهکار چهارم : کابینت رول

قفسه های رول ، فضای غیرقابل دسترسی در پشت کابینت های پایه عمیق را باز می کند.
کابینت های آشپزخانه رول دار سرمایه فوق العاده ای است و ما در مورد چگونگی افزودن کابینت های رول تخت آشپزخانه ایده کم نداریم.
اکنون بیشتر تولیدکنندگان کابینت قفسه های رول را در کابینت های پایه خود قرار داده اند. اما اگر این راحتی را ندارید ، این پروژه باعث قفسه بندی یکپارچه می شود. در اینجا ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک سوپری رول درست کنید.

این سخت افزار از دو اسلاید سنگین نصب شده در پایین و یک اسلاید بالا نصب شده در مرکز تشکیل شده است که با هم می توانند 130 پوند را پشتیبانی کنند . باز هم واحد خود را متناسب با نیازهای خود بسازید.

سینی پایین خود را 3-1 / 2 سانتی متر و بالاتنه آن را 2-1 / 2 سانتی متر ساخته ایم. اگر جعبه های غلات و سایر بسته های بلند را ذخیره می کنید ، ممکن است بخواهید فقط دو سینی را در آن قرار دهید.
از آنجا که در خود را از حالت چرخش به حالت نورد تبدیل می کنید ، باید در و لولاها را بردارید. همچنین باید دسته موجود را برداشته و دوباره در مرکز آن نصب کنید. اگر سخت افزار شما از قسمت پشتی نصب می شود ، قبل از اتصال در ، آن را نصب کنید.

در صورتی که این نوشته را پسندیدید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Pinterest
WhatsApp
Telegram
Email
Print

آخرین نوشته ها

آخرین نمونه کارها

لیست قیمتهای طراحی

تعرفه طراحی داخلی

آشپزخانه مدرن

480,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

آشپزخانه کلاسیک

680,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

کمد و دکور مدرن

380,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

کمد و دکور کلاسیک

480,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

سایر طراحی ها

بر اساس متراژ براورد می شود.

ثبت سفارش طراحی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه plannerce و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت سفارش

ثبت سفارش طراحی​

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه MDFPLAN و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید: