10 روش سبک دادن به کابینت آشپزخانه خاکستری

چند سالی است که کابینت های خاکستری آشپزخانه به عنوان یک انتخاب محبوب و همه کاره برای بازسازی آشپزخانه ظاهر شده اند. اگر رنگ خاکستری را برای کابینت خود انتخاب کرده اید ، سوالات بعدی مطرح می شود:

  • کدام میزهای پیشخوان خوب جفت می شوند؟
  • کدام دستگاه را انتخاب کنم؟
  • کدام رنگ دیوارها با کابینت ها سازگار است؟
  • آیا می خواهم کفپوش مطابقت داشته باشد یا تضاد ؟

رنگ خاکستری یک پایه خنثی و عالی دارد که گزینه های زیادی را برای اضافه کردن رنگ به دکوراسیون آشپزخانه شما ایجاد می کند.

انتخاب کابینت های shaker  خاکستری

کابینت های خاکستری آشپزخانه دارای تنوع زیادی هستند .شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام سبک را برای بازسازی خود دوست دارید زیرا زمینه را برای همه موارد بعدی فراهم می کند . بیشتر اوقات ، یک آشپزخانه کوچک با سایه های خاکستری روشن تر بهتر خواهد بود. اگر آشپزخانه شما از نور طبیعی زیادی برخوردار است ، کابینت های خاکستری تیره می توانند به زیبایی کار کنند.
خاکستری زیر و بم های مختلفی دارد. شما خاکستری های گرم با ته رنگ بژ و خاکستری های سرد با ته رنگ آبی پیدا خواهید کرد – خاکستری های گرم به خوبی با قهوه ای ، قرمز و زرد برای رنگ دکوراسیون جفت می شوند. خاکستری های سرد با رنگ های سفید ، آبی ، بنفش و سبز بهتر کار می کنند.
اگر در انتخاب کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری تیره و کابینت آشپزخانه با رنگ خاکستری روشن مشکل دارید ، ما را همراهی کنید ما به شما راهنمایی های لازم را می دهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

shaker تیره در مقابل خاکستری روشن یا کابینت های مدرن

آشپزخانه های مدرنی که دارای کابینت های shaker خاکستری یا کابینت های مدرن هستند ، به صورت سایه های سرد خاکستری تیره دیده می شوند ، یک آشپزخانه سنتی با رنگ های گرم و خاکستری، روشن به نظر می رسد. البته ، این قوانین قطعی و حتمی نیستند – هر سایه ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید!

انتخاب خاکستری تیره برای کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری تیره می تواند با رنگ آبی ، سیاه ، سبز یا سفید به عنوان یک رنگ کنتراست با ته رنگ سرد، خوب به نظر برسد. حتی می توانید رنگ های سبز یا آبی را با رنگ خاکستری تیره مخلوط کنید تا یک رنگ خاکستری سبز یا خاکستری آبی منحصر به فرد ایجاد کند.

کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری روشن

خاکستری روشن می تواند رنگی باشد که با رنگ سفید که ته رنگ خاکستری یا بژ داشته باشد گرمتر شود.
اگر آشپزخانه کوچکتری دارید ، کابینت های آشپزخانه به رنگ خاکستری روشن ، نور را منعکس می کنند و در نتیجه فضا روشن تر می شود.
همین رنگ در یک آشپزخانه بزرگتر می تواند احساس خشن در اتاق ایجاد کند ، به خصوص اگر از رنگ های مکمل با لهجه سرد استفاده کنید.
در یک آشپزخانه بزرگتر ، رنگ گرم و خاکستری روشن باعث می شود احساس راحتی و جذابیت بیشتری داشته باشید.

با مطالعه مقاله 4 قانون رنگ ، می توانید به شکل صحیح تری رنگ مدنظر خود را انتخاب کنید.

10 ایده متفاوت برای کابینت های آشپزخانه خاکستری

در اینجا 10 ایده آشپزخانه به رنگ خاکستری آورده شده است تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا کابینت های طوسی برای آشپزخانه جدید شما مناسب هستند یا خیر؟!

1- خاکستری روشن با میزهای خامه ای

پیشخوانهای کرم یا سفید رنگ به زیبایی با رنگ های خاکستری گرمتر ،جفت می شوند. رنگ های گرم به آشپزخانه معاصر(امروزی) ، احساس راحتی می بخشد.

کابینت خاکستری روشن با میز خامه ای

2- کابینت خاکستری روشن با پیشخوان های خاکستری

ظاهری تک رنگ، به هر آشپزخانه، یک سبک شیک می بخشد. یک میز پیشخوان در سایه خاکستری که کمی سبک تر از کابینت شما است ، ظاهری زیبا و مینیمالیستی ایجاد می کند.

کابینت خاکستری روشن با پیشخوان های خاکستری

3- کابینت به رنگ خاکستری روشن با میزهای بژ

سایه های کرم ، بژ و قهوه ای در میز پیشخوان شما که با کابینت های خاکستری روشن ترکیب شده اند ، فضای گرم را به آشپزخانه می رسانند. این میز کانتر بژ با رنگهای قهوه ای مناسب برای آشپزخانه ای به سبک سنتی است.

کابینت خاکستری روشن با میزهای بژ

4- خاکستری روشن با پیشخوان سفید روشن

با مخلوط کردن کابینت های طوسی (خاکستری) روشن و صفحات میز سفید ، به آشپزخانه خود احساس آرامش دهید. لوازم سفید این ظاهر روشن و تازه را کامل می کنند.

خاکستری روشن با پیشخوانهای سفید روشن

5- کابینت خاکستری روشن با صفحه پشتی سفید

یک پشت پرده ی (دیوارهای) سفید کابینت های خاکستری روشن را تقویت می کند. کاشی های سفید به سبک مترو برای آشپزخانه ای به سبک انتقالی یا خانه ای مناسب است. همچنین کاشی سفید به رنگ استخوان ماهی ، ظاهری کلاسیک به آشپزخانه می بخشد.

خاکستری روشن با صفحه پشتی سفید

6- ترکیب میزهای سفید متضاد با کابینت خاکستری تیره

کابینت های shaker خاکستری تیره و میزهای پیشخوان سفید جلوه ای ساده و تمیز ایجاد می کنند. این سبک در یک آشپزخانه معاصر ، مدرن یا سنتی، به خوبی کار می کند.

کابینت خاکستری تیره با میزهای سفید

7- طراحی کابینت خاکستری تیره با پیشخوان خاکستری تیره

کابینت های مدرن و خاکستری تیره می توانند جلوه ای شیک و صنعتی داشته باشند. همچنین یک پشت صحنه تاریک دراماتیک می تواند با کابینت های تیره تر کار کند و با وسایل مشکی ظاهری مدرن ایجاد کند.

کابینت خاکستری تیره با پیشخوان خاکستری تیره

8- ساخت کابینت خاکستری تیره با میزهای مشکی

اگر به یک ظاهر مینیمالیستی مدرن گرایش دارید ، کابینت به رنگ خاکستری تیره با میزهای مشکی، زمینه جسورانه ای برای ساخت هر آشپزخانه معاصر ایجاد می کنند.

کابینت خاکستری تیره با میزهای مشکی

9- ترکیب خاکستری و سفید برای کابینت های آشپزخانه

ترکیب دو رنگ کابینت های Shaker خاکستری و کابینت های Shaker سفید باعث تعادل فضا می شوند. کابینت های خاکستری و سفید این آشپزخانه، با سخت افزار طلایی تکمیل می شود.

کابینت خاکستری و سفید

10- کابینت های خاکستری مات با تطبیق جزیره آشپزخانه خاکستری

در حالی که بیشتر صاحبان خانه یک جزیره آشپزخانه متضاد را انتخاب می کنند ، یک مجموعه کامل از کابینت های Shaker  به رنگ خاکستری تیره جلوه زیبایی ایجاد می کند. کابینت های طوسی با میز پیشخوان سفید روشن ، حال و هوایی مدرن به اتاق می بخشند.

کابینت های خاکستری با جزیره خاکستری

در صورتی که این نوشته را پسندیدید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Pinterest
WhatsApp
Telegram
Email
Print

آخرین نوشته ها

آخرین نمونه کارها

لیست قیمتهای طراحی

تعرفه طراحی داخلی

آشپزخانه مدرن

480,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

آشپزخانه کلاسیک

680,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

کمد و دکور مدرن

380,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

کمد و دکور کلاسیک

480,000 تومان

تعرفه طراحی داخلی

سایر طراحی ها

بر اساس متراژ براورد می شود.

ثبت سفارش طراحی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه plannerce و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت سفارش

ثبت سفارش طراحی​

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مجموعه MDFPLAN و ثبت سفارش طراحی دو بعدی ، سه بعدی و محاسبات سازه روی لینک زیر کلیک کنید: